A mai felgyorsult világunk egyik mellékterméke, hogy egyre több szolgáltatást érünk el online: időt és energiát spórolunk vele, kényelmes és gyors megoldás a webshopok használata. Rengeteg platform van, amelyet ezek üzemeltetetésére használnak, de a legversenyképesebb és legnépszerűbb a WooCommerce. A WordPress alá tartozó modul több feature tekintetében kiemelkedőnek számít a piacon. Fejlesztése egyszerűbb, a sok plug-in miatt teljesen egyedivé alakítható és az adatok szerint a felhasználói élmény területén is vezeti a statisztikákat; tehát nem csak a fejlesztőnek, de a felhasználónak is egyszerű kiigazodni rajta. Ami pedig kiemelkedővé teszi, azok a beépített SEO modulok: webáruház készítés tekintetében még fontosabb a keresőoptimalizálás. E nélkül az oldalnak akár 2-3 évébe és telhet, mire a Google ranglistán láthatóvá válik és elkezd pozíciókat szerezni. SEO-val ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni.

webáruház készítés
webáruház készítés

A mai felgyorsult világunk egyik mellékterméke, hogy egyre több szolgáltatást érünk el online: időt és energiát spórolunk vele, kényelmes és gyors megoldás a webshopok használata. Rengeteg platform van, amelyet ezek üzemeltetetésére használnak, de a legversenyképesebb és legnépszerűbb a WooCommerce. A WordPress alá tartozó modul több feature tekintetében kiemelkedőnek számít a piacon. Fejlesztése egyszerűbb, a sok plug-in miatt teljesen egyedivé alakítható és az adatok szerint a felhasználói élmény területén is vezeti a statisztikákat; tehát nem csak a fejlesztőnek, de a felhasználónak is egyszerű kiigazodni rajta. Ami pedig kiemelkedővé teszi, azok a beépített SEO modulok: webáruház készítés tekintetében még fontosabb a keresőoptimalizálás. E nélkül az oldalnak akár 2-3 évébe és telhet, mire a Google ranglistán láthatóvá válik és elkezd pozíciókat szerezni. SEO-val ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni.

A webáruház készítés hozzávalói

Agilis csapatmodell

A többrétegű vállalati kompetencián alapszik az erős strukturáltság és ütemezettség. Munkanapokat delegálunk minden projekthez, amelyek esetén minden szakmai kompetencia képviselteti magát.

Agilis csapatmodell

Branding

Olyan webfelületet szükséges kialakítani főleg webáruházak esetén, amely egyszerre tükrözi a vállalati arculatot és a termék specifikus jellemzőket. Mindezt összhangban a vállalati branddel.

Branding

Technológia kiválasztása

Egy webshop esetén sok mindentől függ a felület kiválasztása, de leginkább a termékdarabszámtól. A WooCommerce az új fejlesztésnek köszönhetően azonban már több ezer terméket is kezelni tud. Költséghatékony és praktikus megoldás.

Technológia kiválasztása

Felhasználói élmény

Kifejezetten fontos a UX Design szerepe abban, hogy megfelelő és felhasználóbarát felület kerüljön kialakításra. A pozitív visszajelzések, az egyszerű kezelhetőség és könnyű navigáció vásárlást befolyásoló tényezőnek számítanak.

Felhasználói élmény

Konverzióoptimalizálás

Alapvető célja minden webáruház tulajdonosnak, hogy a lehető legtöbb tranzakció jöjjön létre a weboldalra látogatások számából. A CRO pont ezzel foglalkozik: maximalizálja a céltranzakció százalékos arányát a már meglévő webforgalomból.

Konverzió- optimalizálás

Keresőoptimalizálás

Kulcsfontosságú lépés a SEO beiktatása. Webáruházak esetében a termékkategóriák optimalizálása a legfontosabb, hogy a fogyasztó a vágyott terméket e lehető legegyszerűbben, de nálunk találja meg.

Kereső- optimalizálás

Agilis csapatmodell

A többrétegű vállalati kompetencián alapszik az erős strukturáltság és ütemezettség. Munkanapokat delegálunk minden projekthez, amelyek esetén minden szakmai kompetencia képviselteti magát.

Agilis csapatmodell

Branding

Olyan webfelületet szükséges kialakítani főleg webáruházak esetén, amely egyszerre tükrözi a vállalati arculatot és a termék specifikus jellemzőket. Mindezt összhangban a vállalati branddel.

Branding

Technológia kiválasztása

Egy webshop esetén sok mindentől függ a felület kiválasztása, de leginkább a termékdarabszámtól. A WooCommerce az új fejlesztésnek köszönhetően azonban már több ezer terméket is kezelni tud. Költséghatékony és praktikus megoldás.

Technológia kiválasztása

Felhasználói élmény

Kifejezetten fontos a UX Design szerepe abban, hogy megfelelő és felhasználóbarát felület kerüljön kialakításra. A pozitív visszajelzések, az egyszerű kezelhetőség és könnyű navigáció vásárlást befolyásoló tényezőnek számítanak.

Felhasználói élmény

Konverzió optimalizálás

Alapvető célja minden webáruház tulajdonosnak, hogy a lehető legtöbb tranzakció jöjjön létre a weboldalra látogatások számából. A CRO pont ezzel foglalkozik: maximalizálja a céltranzakció százalékos arányát a már meglévő webforgalomból.

Konverzió- optimalizálás

Kereső optimalizálás

Kulcsfontosságú lépés a SEO beiktatása. Webáruházak esetében a termékkategóriák optimalizálása a legfontosabb, hogy a fogyasztó a vágyott terméket e lehető legegyszerűbben, de nálunk találja meg.

Kereső- optimalizálás

Agilis csapatmodell

A céges kompetenciánk az évek során több szakterülettel is bővült: ilyen webfejlesztés mellett megjelent a SEO és vele együtt a tartalomírás, a UX Design és az IT szolgáltatás is, sőt még a fordítói tevékenység is. Mindez azért alakult ki, hogy komplex és teljeskörű megoldásokat tudjunk nyújtani az ügyfeleinknek, legyen szó hazai vagy nemzetközi vállalkozásról. Egy-egy projekthez így képesek vagyunk dedikált napokat allokálni, amikor minden kompetencia jelen van a tartalommarketingestől a fejlesztőkön át a fordítóig. A munka így gyorsabban és ütemezettebben zajlik: tudjuk tartani a havi sprinteket és a határidők ténylegesen határidők maradnak.

Branding

webáruház készítés

Ez a terület sok esetben a tudatos márkaépítést foglalja magában: a marketing és az arculattervezés elemei. Jelen esetben, azaz webáruház készítés kapcsán nem szükséges már a márkaépítés. Itt a célközönség megszólítására van szükség. A branding itt tehát azt jelenti, hogy úgy kerül kialakításra a felület és a termékek leírása, azok prezentelása a webfelületen, hogy az megfelelően kifejezze a vállalat arculatát, értkeit és a termék sajátosságait: összhangban legyen a kínálat a vállalati arculattal.

Technológia kiválasztása

A webáruház készítés kapcsán több felület is szóba jöhet a választásnál: PrestaShop, Magento és a WooCommerce is. A PrestaShop gyakori volt azok esetében, akik több ezer termékes kínálattal rendelkeznek. Ami eleinte kényelmes volt esetében, az az évi egy nagyobb frissítés, és nem több. Ma már ez viszont inkább hátrány, hiszen például a Google optimalizáláshoz és a SEO-hoz évi több frissítésre és tesztre van szükség. A Magento szintén nagyobb termék darabszámú áruházaknak lehet ideális, azonban rengeteg olyan feature van benne, amelyre nincs szükség, de muszáj érte fizetünk. Nem túl költséghatékony.

A WooCommerce alapvetően olcsó megoldásnak számít, így kis- és középvállalkozások is bátran belevághatnak. A PHP 7-es verziójának köszönhetően pedig már több ezres termékszámot is biztonsággal kezel. A website karbantartása is egyszerűbb, és kizárólag csak azokért a funkciókért kell fizetni, amelyekre ténylegesen szükségünk van. Mivel open-source, rengeteg újdonság és fejlesztés érkezik rá, amelyeket egy hozzáértő csapat rövid idő alatt beépít a felületre. Emellett a WooCommerce mobilra is optimalizált felület, így csak kevés további teszt és fejlesztés szükséges ahhoz, hogy minden eszközön tökéletesen jelenjen meg.

Webáruház készítés érdekli? Lépjen velünk kapcsolatba!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Ingyenes konzultáció

Tovább

Ajánlatkérés

Tovább

Felhasználói élmény

Webáruház fejlesztés esetén különösen fontos, hogy milyen design elemeket építünk be, mivel a felhasználói élmény kialakítása kulcsfontosságú szempont a vásárlói felületen. Alapvetően az egyszerű, de nagyszerű elvét követik az utóbbi trendek: a Flat Design és a Material Design az uralkodó. De nem csak a színek és grafikák tartoznak ide. A felületek elrendezése, a gombok és menük elhelyezése, a termékek csoportosítása és azok strukturálása különösen fontos. Ezzel pedig a UX Design foglalkozik. A fogyasztói út nagyon fontos egy webáruház kapcsán: annak vizsgálata, hogy a fogyasztói figyelem mely aspektusokra irányul, ezek feltérképezése és hasznunkra fordítása kulcs a vásárláshoz.

Felhasználói élmény

Felhasználói élmény

Felhasználói élmény

Webáruház fejlesztés esetén különösen fontos, hogy milyen design elemeket építünk be, mivel a felhasználói élmény kialakítása kulcsfontosságú szempont a vásárlói felületen. Alapvetően az egyszerű, de nagyszerű elvét követik az utóbbi trendek: a Flat Design és a Material Design az uralkodó. De nem csak a színek és grafikák tartoznak ide. A felületek elrendezése, a gombok és menük elhelyezése, a termékek csoportosítása és azok strukturálása különösen fontos. Ezzel pedig a UX Design foglalkozik. A fogyasztói út nagyon fontos egy webáruház kapcsán: annak vizsgálata, hogy a fogyasztói figyelem mely aspektusokra irányul, ezek feltérképezése és hasznunkra fordítása kulcs a vásárláshoz.

Konverzióoptimalizálás

Alapvetően minden website egy-egy célt szolgál: blogposzt az információátadásra és a bizalom növelésére, egy kapcsolattartó oldal nyilvánvalóan a kapcsolatfelvételre, egy vásárlói felület pedig a pénzbeli tranzakció elérésére. Konverzióoptimalizálásnak azt nevezzük, amikor a már meglévő forgalomból a lehető legmagasabb arányban történik az adott célirányos tevékenység bekövetkezése, annak sikeres elérése. Tehát minél több vásárlás, annál nagyobb konverziós arány. Ebbe leginkább azok az apró kényelmi funkciók tartoznak bele, amik a vásárlás élményét befolyásolják: elég gyors-e weboldal, minden információ könnyen és gyorsan elérhető-e vagy éppen nincs-e zavaró tényező webfelületen.

Webáruház készítés keresőoptimalizálással

Keresőoptimalizálás

A webshopok esetében leginkább a gyűjtőoldalak optimalizálása a fontos. A vásárló a legtöbb esetben nem egy adott termékre, hanem termékkategóriákra keres rá, ezeket szükséges a leginkább SEO-val ellátni. Keresőoptimalizálás nélkül 2-3 év, mire a Google ranglistán megjelenik a weboldal, ez pedig egy vállalkozás esetében rengeteg pénzkiesést jelent, hiszen a fogyasztó nem találja megőket, kiesett vásárlás, kiesett bevétel. Az idő szó szerint pénz. Alapvetően több SEO csomag is rendelkezésre áll e téren is: Szintentartó, Helyezésjavító és Piacszerző. Ezeknek megfelelően ha egy ügyfélnek kifejezetten SEO-ra van szüksége a meglévő webshophoz, napokat és órákat delegálunk, így költséghatékony megoldást kínálunk, amelyet az ügyfél igényeire szabunk.

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést DigitalBizz módra!

 (+36 30) 686 8893

marketing@digitalbizz.hu

További elérhetőségeink

Webáruház készítés érdekli?
Lépjen velünk kapcsolatba!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!