Szakmai cikkek

Szakmai cikkek2020-07-17T12:46:31+02:00

5 indok a CMS fejlesztések mellett

A digitális transzformációnak köszönhetően az online jelenlét már természetessé vált a legtöbb vállalkozás számára, legyen az az építőiparban, az orvoslásban vagy az IT biztonság területén. A skála széles, a weboldal létfontosságú, de egy fejlesztési kérdés örök: milyen weboldalt készítsünk?

COVID és SEO: havidíjas keresőoptimalizálás a pandémia idején

A marketing és sales trendek előrejelzései egyre fontosabbnak bizonyulnak a 2020-as évek üzleti életében, amire a legjobb példa a gyökeres változásokat hozó koronavírus járvány. A fizikai érintkezések lecsökkenése révén az online tér tovább bővült, és a nem mindennapi megoldások váltak normalitássá a hétköznapi életben.

Keresőoptimalizálás szolgáltatás folyamata

A Google hierarchiája egyre csak erősödik, és mivel piacvezető keresőmotor, ezért az ő szabályaihoz kell alkalmazkodnunk, amikor weboldalt készítünk. Az ezen belül működő algoritmusok is jelentősen változtak az elmúlt években. Így a keresőoptimalizálás nem csak szükséges, de elengedhetetlen is egyben. A keresőoptimalizálás szolgáltatás fontos marketingterületté nőtte ki magát.

Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban

Amikor a SEO és az ezzel kapcsolatos folyamatok kerülnek terítékre, sokszor fogalomzavar övezi ezt a területet. Manapság a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, egy sikeres vállalkozás marketing stratégiájának egyik kulcsfontosságú eleme, mégis sokszor tartják valamiféle túlértékelt, felkapott trendnek. Ezzel a tévedéssel a fejükben bennünket is kerestek már meg ügyfelek.

Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?

A keresőoptimalizálás manapság a webfejlesztés folyamatának egyik legmeghatározóbb eleme. A Google monopóliuma alatt oda kell figyelnünk a weboldalunk technikai és tartalmai elemire egyaránt, máskülönben üzletünk láthatja kárát a mulasztásnak. A mai világban már nem feltételezheti egyetlen vállalat sem, hogy elég a kapcsolatokon és az ismeretségeken.

Üzleti digitális lábnyom az online térben

Az utóbbi két évtizedben az emberek többségében negatív asszociációkat keltett a digitális lábnyom fogalma. Magánszemélyként a digitális lábnyom azokat az adatokat, általunk kreált digitális tartalmakat, hozzászólásokat, beszélgetéseket és fényképeket jelenti, amelyeket mi magunk viszünk fel az internet adatbázisába.

Tartalomoptimalizálás: a kulcsszótervezés folyamata

Tartalomoptimalizálás során az első lépés, hogy van egy adott témánk, egy információ, amelyről tartalmat szeretnénk gyártani. Itt lehet szó egy index oldalról, blogposztról, termékoldalról, landing page-ről [...]

A mobil keresőoptimalizálás trükkjei

Manapság a telefonos applikációk fontos részét képezik a mindennapi életünknek: egészségügyi appok, fitness alkalmazások, diétát, meditácót, nyelvtanulást segítők vagy éppen csak egy-két játék, amellyel elütjük az [...]

Go to Top