Alapvetően mivel a SEO sok összetevőből és részletből összeálló precíz folyamat, több olyan szoftver is a rendelkezésünkre áll, amely segít a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában, a vizsgálatban és a nyomonkövetésben is. Alapvetően a Google-nek is vannak ilyen termékei, a Google Analytics és a Google Search Console is remek lehetőségeket kínál számunkra a folyamatos monitorozáshoz és kutatáshoz. Léteznek azonban specifikusan erre a területre fejlesztett helyezésvizsgáló szoftverek, amelyek sokkal több információt, webstatisztikai adatot tárnak elénk. A terület egyik legelterjedtebb szoftvere a Rank Tracker, amit csapatunk is preferál. Az ezekhez hasonló programoknak legnagyobb előnye, hogy a kulcsszavak keresésétől a kész tartalom és weboldal monitorozását és annak helyezésvizsgálatát is elvégzik. A keresőoptimalizálás a gyakorlatban így nagyrészt kutatómunkát igényel és az eredmények elemzését, analitikáját.

A Rank Tracker például nem csak egy böngésző adatait képes kinyerni, hanem az összes kiválasztott böngésző adatait vizsgálja a megadott kulcsszavakra, így láthatjuk, hogy jelenleg hol pozícionál bennünket az adott keresőmotor a saját algoritmusai szerint. Emellett a versenytársak oldalait is képesek vagyunk monitorozni és összehasonlítani a saját weboldalunk helyezéseivel. Ezáltal azt is látjuk, hogy mely területen van szükségünk javításra vagy felülvizsgálatra. De földrajzilag is szűkíteni tudjuk a vizsgálatot, így sok üzletág tekintetében, ahol fontos a helyszínspecifikus értékesítés, ott regionális adatok alapján tudunk szűrni és aszerint kialakítani a SEO stratégiát az adott termékre, tartalomra.

Gyakorlati SEO stratégia fontossága

Ezen felül a már meglévő kulcskifejezések erősségét is tesztelni tudjuk, újakat fedezhetünk fel, és így olyan Long-Tail kulcsszavakat találhatunk, amelyek az adott témához a leginkább passzolnak, és köréjük releváns tartalom építhető. A végeredményt pedig folyamatosan figyelhetjük, az oldalunk helyezését, a kulcsszavaink erősségét, a változásokat és a keresési trendeket is. A keresőoptimalizálás a gyakorlatban azonban a linkprofil elemzést, az Off-page SEO-t és az On-page SEO-t is magában foglalja, valamint a backlinkeket is. Mivel ilyen sok aspektusa van a keresőoptimalizálásnak, más eszközökkel nem is érdemes belevágni, csak professzionális segítséget alkalmazva.

Havidíjas keresőoptimalizálás

SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálás ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést DigitalBizz módra!

 (+36 30) 686 8893

marketing@digitalbizz.hu

További elérhetőségeink