havidíjas keresőoptimalizálás

Sokak szemében a keresőoptimalizálás egy olyan marketing stratégia, amely ugyan szükséges, de legtöbb esetben nem tudják, hogy valójában mit is takar. Ha viszont nem értjük, miért van erre szükségünk, nem tudjuk megfelelően végezni, így nem is lesz sikeres. A keresőoptimalizálás egyik fontos lépése, hogy meghatározzuk, miben szeretne fejlődni a vállalat, ehhez mely tartalmakat szükséges átdolgozni, milyen újakat kell beépíteni, mely kulcskifejezésekre vagyunk képesek helyezéseket elérni és még sorolhatnánk a szempontokat. A megfelelő szemlélet nélkül csak zsákutcába jutunk, hiszen a rossz optimalizálás nem fog eredményeket produkálni. Egy ilyen folyamat végigkövetését leghatékonyabban egy havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás részeként tudjuk elérni.

Amit sokszor nem említenek a keresőoptimalizálás kapcsán, az a kutatómunka, amely még a kulcsszókutatás előtt történik. Ez pedig a piaci elemzések és a versenytárselemzés. Fontos tudnunk, hogy az adott piac, amelyen érvényesülni szeretnénk, milyen jellemzőkkel rendelkezik: milyen típusú szövegeket kedvelnek a fogyasztók, mely témák a legversenyképesebbek és a versenytársak hogyan építik be ezeket az long-tail kulcsszavakat a weboldalukba. A német piac például kedveli az információgazdag hosszú szövegezést, míg a magyar más trendeket követ. De nemcsak a nyelvterülettől, hanem szakterülettől is függenek ezek a jellemzők. A technikai sajátosságok vizsgálatát pedig a SEO audit során végezzük el.

Miből áll egy SEO elemzés (SEO audit)?

Technikai SEO elemzés

Első lépésként az kerül górcső alá, hogy a kiindulási weboldal mennyire felel meg a keresőmotorok algoritmusainak és szabályrendszerének. Többek között ez is folyamatos felügyeletet igényel, ugyanis az utóbbi félévben is több változtatás volt például a Google keresési algoritmusaiban.

Tartalmi SEO elemzés

Itt már a kutatott kulcskifejezések vizsgálata folyik, illetve az, hogy a legjobb konverziós rátával rendelkező kifejezések megjelennek-e a tartalomban és a címekben, linkekben (URL, META adatok, ALT információk stb.). Az on-page SEO esetében fontosak az inbound linkek és a tudatos átjárás az aloldalak között.

Linkprofil elemzés

Másnéven ez a backlink elemzés, azaz azok a weboldalak, amik a mieinkre mutatnak. Például tipikus szempont, hogy volt-e büntetve az oldal, vagy „magas rizikófaktorral” rendelkezik-e?

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

Mit adunk hozzá a keresőoptimalizáláshoz?

Branding

A branding a SEO esetében is egy fontos aspektus. Sokszor ehhez a fogalomhoz kizárólag a vállalati arculatot kötik, pedig annak kialakítása és marketingje csak egy szelete a nagyobb folyamatnak. Esetünkben a branding azt fejezi ki, hogy a keresőoptimalizált tartalmakat is így úgy alakítjuk ki és írjuk meg, hogy az tükrözze az ügyfél által képviselt értékeket és a vállalati arculatot, így alkotva egy egységet.

Havidíjas keresőoptimalizálás

Agilis csapatmodell

A harminc éves ügynökségi múltnak és a több nagyvállalati projektekbe történő betagozódás révén egyre több üzleti kompetenciát építettünk ki. Emellett egy rugalmas szemlélet jött létre, amely az ütemezettséget és a strukturáltságot tartja a legfontosabbnak. Az agilis csapatmodell így ez esetben azt jelenti, hogy munkanapokat delegálunk egy-egy projekthez, amelyben az ügyféllel közösen megbeszélt ütemezés a mérvadó. A rendelkezésre álló büdzsé szerint allokáljuk a költségeket is. Az előre megbeszélt munkanapok esetében pedig minden kompetencia képviselteti magát, így a projekt dinamikusan tud haladni.

Nemzetközi tapasztalat

Az évek során nem csak magyar vállalkozásokkal kerültünk kapcsolatba, hanem ukrán, román vagy éppen német piaci szereplőkkel. Emellett Európa egyik vezető alacsony költségvetésű légitársaságának is fejlesztettünk applikációt. Ezeknek a tapasztalatoknak köszönhetően kialakult egy metódus, amely segít az adott piac megismerésében, a kulturális és nemzeti jellemzők feltárásában, amelyeket a tervezés és fejlesztés során alkalmazni tudunk mind a UX Design mind pedig a szövegírás kapcsán.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás kapcsolatfelvétel

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Ingyenes konzultáció

Tovább

Ajánlatkérés

Tovább

Havidíjas keresőoptimalizálás a gyakorlatban

Kulcsszókutatás

Az ügyfél által megjelölt témakör (15-20 kifejezés) keresési kifejezéseinek felkutatása.

Kulcsszótervezés

Az ügyfél által megjelölt témakör (15-20 kifejezés) keresési kifejezéseinek felkutatása.

SEO szövegírás

Keresőoptimalizált szöveg elkészítése az ügyfél által megadott szempontok és a kutatott kulcsszavak alapján.

On-page SEO

Keresőoptimalizált szöveg ellenőrzése és beépítése az on-page szabályok figyelembevételével.

Google indexelés

Feltérképezési kérelem beküldése a Google felé az aktuális URL-ek kapcsán.

Helyezésvizsgálat

Aktuális Google helyezések archiválása és havi riportálása (megosztott táblázatban).

Az ügyfelet emellett folyamatosan tájékoztatjuk a munkafolyamatokról és eredményekről

A Google Analytics adatait és statisztikáit rendezzük egy „főnöki összefoglalóba”.

A szűrés megkapott adatokat a Search Console-ból exportáljuk és rendezzük, priorizáljuk az ügyfél számára.

Havidíjas keresőoptimalizálás

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést DigitalBizz módra!

 (+36 30) 686 8893

marketing@digitalbizz.hu

További elérhetőségeink

Havidíjas keresőoptimalizálás érdekli?
Lépjen velünk kapcsolatba!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!