A marketing és sales trendek előrejelzései egyre fontosabbnak bizonyulnak a 2020-as évek üzleti életében, amire a legjobb példa a gyökeres változásokat hozó koronavírus járvány. A fizikai érintkezések lecsökkenése révén az online tér tovább bővült, és a nem mindennapi megoldások váltak normalitássá a hétköznapi életben. Több ezer vállalkozás ment csődbe világszerte, míg más üzletágak profithoz jutottak, és voltak azok, akik alkalmazkodtak, és új piacokat találtak szolgáltatásaiknak, pótolva a kiesett forgalmat. Hogyan köthető ehhez azonban a CRO és a SEO, legfőképpen egy havidíjas keresőoptimalizálás ötlete?

A nehéz helyzetnek köszönhetően a marketing sok szegmense visszaszorult, átallokálódtak költségek, az eladás került előtérbe és a talpon maradás, a gyors bevételszerzés. A SEO-ról sok esetben egy hosszú, többéves folyamat jut eszünkbe, amely csak idővel téríti meg azt az energiát, mint inkább költséget, amelyet belefektettünk. Azonban érdemes tudni, hogy a havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás is opció, mivel a magyarországi keresési trendek alapján akár már 1-2 hónap alatt bekerülhetünk a Google Top 10 találatába.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

Organikus kereséssel a sikerig

Az organikus keresés sikerét a számok is alátámasztják: a lekövethető webes forgalom több mint 50%-át adja csak a keresőoptimalizált tartalom és találat. A fizetett hirdetések pedig mindössze 15% körül mozognak. Ezen kívül a Top 10-es találatok a kattintások majdnem 95%-át viszik el, a következő oldalakon oszlik meg a maradék, míg végül a harmadik oldalas találatok összesen 2%-ot kapnak. Az első találati oldalra kerülés a mostani időszakban kiemelkedően fontos prioritássá vált, ahol bizonyos szereplők kiestek a játékból, s az ő helyükre pályázva most mások lehetnek a nyertesek. A gyors és ütemezett haladás érdekében hoztuk létre a havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat.

Ami kifejezetten fontos, az a weboldal folyamatos karbantartása, frissítése, naprakészen tartása. Elengedhetetlen, hogy a tartalom összhangban legyen azokkal a keresési kifejezésekkel, amire megjelenik. Nem fognak tőlünk vásárolni, ha nem adjuk meg a fogyasztó kérdéseire a választ. A kulcskifejezéseinket felül kell vizsgálni, ugyanis ebben az időszakban változtak a shorthead és long-tail keresési kifejezések, valamint azok erőssége. A jól megfogalmazott tartalom, amely párosul az on-page és off-page SEO elemeivel, most könnyedén az élvonalba juttathat bennünket. Alacsony költségvetésű megoldás, ami nem csak fél év múlva hoz eredményt.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás agilis módszertannal

Ami bevált praktikának minősült, az a delegált napok rendszere és az agilis csapatmodell. A keresőoptimalizálás és konverzióoptimalizálás szólhat egy landing page kialakításáról, szakmai oldalak optimalizálásáról a keresési trendek alapján, új tartalomgyártásról vagy éppen linképítésről. Mivel minden vállalkozás más, másra is van szükségük. Ezért a hozzájuk allokált időben, amelynek rendszere, sprintjei vannak, minden – a projekthez szükséges – kompetencia jelen van. Ezzel spórolunk időt mind az ügyfélnek, mind pedig magunknak, hiszen a mai helyzetben, ha 2-3 hónappal előre gondolkozunk, igenis nagy szeletet kaphatunk abból a bizonyos tortából. Erről szól a havidíjas keresőoptimalizálás.

SEO elemzés – technikai SEO audit, tartalmi SEO audit, linkprofil elemzés

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálás ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést DigitalBizz módra!

 (+36 30) 686 8893

marketing@digitalbizz.hu

További elérhetőségeink