Keresőoptimalizálás

COVID és SEO: havidíjas keresőoptimalizálás a pandémia idején

A marketing és sales trendek előrejelzései egyre fontosabbnak bizonyulnak a 2020-as évek üzleti életében, amire a legjobb példa a gyökeres változásokat hozó koronavírus járvány. A fizikai érintkezések lecsökkenése révén az online tér tovább bővült, és a nem mindennapi megoldások váltak normalitássá a hétköznapi életben.

COVID és SEO: havidíjas keresőoptimalizálás a pandémia idején2020-08-06T08:46:32+02:00

Keresőoptimalizálás szolgáltatás folyamata

A Google hierarchiája egyre csak erősödik, és mivel piacvezető keresőmotor, ezért az ő szabályaihoz kell alkalmazkodnunk, amikor weboldalt készítünk. Az ezen belül működő algoritmusok is jelentősen változtak az elmúlt években. Így a keresőoptimalizálás nem csak szükséges, de elengedhetetlen is egyben. A keresőoptimalizálás szolgáltatás fontos marketingterületté nőtte ki magát.

Keresőoptimalizálás szolgáltatás folyamata2020-08-06T09:17:21+02:00

Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban

Amikor a SEO és az ezzel kapcsolatos folyamatok kerülnek terítékre, sokszor fogalomzavar övezi ezt a területet. Manapság a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, egy sikeres vállalkozás marketing stratégiájának egyik kulcsfontosságú eleme, mégis sokszor tartják valamiféle túlértékelt, felkapott trendnek. Ezzel a tévedéssel a fejükben bennünket is kerestek már meg ügyfelek.

Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban2020-08-05T10:20:24+02:00

Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?

A keresőoptimalizálás manapság a webfejlesztés folyamatának egyik legmeghatározóbb eleme. A Google monopóliuma alatt oda kell figyelnünk a weboldalunk technikai és tartalmai elemire egyaránt, máskülönben üzletünk láthatja kárát a mulasztásnak. A mai világban már nem feltételezheti egyetlen vállalat sem, hogy elég a kapcsolatokon és az ismeretségeken.

Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?2020-08-05T10:22:42+02:00
Go to Top