Arculattervezés

Arculattervezés során a design elemek kimeríthetetlen táráról van szó, amellyel felépítünk egy vállalati brandet. Alapvetően a logótervezéstől, névjegykártyák design-jától egészen az iroda belső kialakításáig és a kiállítási standok megtervezéséig minden erre a területre sorolható. A legnagyobb szükség erre akkor van, amikor pozícionálni szeretnénk magunkat a piacon. Az viszont téves elképzelés, hogy ez csak induló vállalkozások számára fontos: idővel változnak az ügyfelek, a piac, és ehhez alkalmazkodva a vállalkozásunk is. Természetesen azonban nem csak egészében érthetjük a folyamatot, ugyanis az arculattervezés az egyes termékek esetében is ugyanígy alkalmazható.

Amikor 1992-ben elindult a vállalkozásunk, akkor reklámügynökségként kezdtünk, amelynek köszönhetően rengeteg tapasztalattal rendelkezünk a design elemek, a marketing és az eladás tekintetében is. Nagyvállalati projektekbe is sikeresen tudtunk betagozódni kisebb csapatként, így ezen a területen is jártasak vagyunk. Nem csak a hazai piacon, hanem nemzetközi szinten is foglalkoztunk már az arculattervezés elemeivel és designnal is a webfejlesztés mellett: német vállalkozás számára alakítottunk ki teljesen új arculatot, amely az újrapozícionálásban segítette őket. Természetesen a fő design elemek (key visuals, logók stb.) a célközönséget szem előtt tartva kerülnek kialakításra.

Arculattervezés
Arculattervezés

Amikor 1992-ben elindult a vállalkozásunk, akkor reklámügynökségként kezdtünk, amelynek köszönhetően rengeteg tapasztalattal rendelkezünk a design elemek, a marketing és az eladás tekintetében is. Nagyvállalati projektekbe is sikeresen tudtunk betagozódni kisebb csapatként, így ezen a területen is jártasak vagyunk. Nem csak a hazai piacon, hanem nemzetközi szinten is foglalkoztunk már az arculattervezés elemeivel és designnal is a webfejlesztés mellett: német vállalkozás számára alakítottunk ki teljesen új arculatot, amely az újrapozícionálásban segítette őket. Természetesen a fő design elemek (key visuals, logók stb.) a célközönséget szem előtt tartva kerülnek kialakításra.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Ingyenes konzultáció

Tovább

Ajánlatkérés

Tovább

Az arculattervezés elemei

Nagyarculat tervezése

A nagyarculathoz nem csak design elemek tartoznak, hanem a cégfilozófia megfogalmazása, szervezeti struktúra és kultúra kialakítása is.

Kisarculat tervezése

Ebben az esetben a cég fő irányvonalaihoz kerülnek igazításra a kisebb információt hordozó eszközök: logó, névjegy, maga a színvilág és a betűtípusok például.

Re-branding

A re-branding folyamata során újrapozícionálásra kerülnek egyes termékek vagy éppen a vállalati filozófia kerül átalakításra, hogy jobban illeszkedjen a megváltozott fogyasztói igényekhez.

Az arculattervezés menete

Arculattervezés
Az adott projekthez delegált munkanapokat rendelünk, amelynek során a projekthez szükséges fejlesztők, tartalommarketinges, szövegíró, esetlegesen fordító is rendelkezésre áll.
Mivel régóta a piacon vagyunk, a marketing és sales tevékenység több ágazatában is dolgoztunk, illetve nagyvállalati projektebe is sikeresen tagozódtunk be az évek során.
Webfejlesztés és keresőoptimalizálás terén is rendelkezünk nemzetközi tapasztalattal, főképp a német nyelvterületen.

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést DigitalBizz módra!

 (+36 30) 686 8893

marketing@digitalbizz.hu

További elérhetőségeink

Arculattervezés kapcsolatfelvétel

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!